Beatus de la Seu d’Urgell

Còdex il·lustrat amb el comentari a l’Apocalipsi del beat de Liébana. Es tracta d’una còpia del comentari de l’Apocalipsi redactat a finals del segle viii pel beat de Liébana en resposta a les tesis adopcionistes defensades per Elipand, bisbe de Toledo, i per Fèlix, bisbe d’Urgell. Està basat en l’Apocalipsi de sant Joan i el llibre de Daniel. És una de les peces més apreciades de la col·lecció del Museu Diocesà d’Urgell. Fou robada l’any 1996 i recuperada posteriorment el 1997.

Més peces de la col·lecció
#MuseuCatedralSeudUrgell
El claustro de la Catedral de la Seu d’Urgell tiene más de 50 capiteles ornamentados con elementos vegetales, hombres y animales.
⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀
#MuseuCatedralSeuDurgell
Estàs pensant en fer una visita guiada a la Catedral?

📅Dillluns, Dimecres, Dijous i Dissabte en català
📅Dimarts i Divendres en castellà
🕐11h

Reserva la teva plaça trucant al 973 353 242 o al correu info@museucatedralseudurgell.org

📷 @ked3012

#VisitesGuiades  #MuseuCatedralSeudUrgell
Fa unes setmanes vam rennovar la imatge gràfica del Museu i amb ella vam crear un canal a Youtube on hi anirem publicant. Ens segueixes?

#YouTube  #MuseuCatedralSeudUrgell  #NovaImatgeGràfica  #ImatgeGràfica
Demà comencem l'horari d'estiu. Ens podràs visitar:

📆Dilluns a Dissabte
🕚10 a 13:30h i 16 a 19h
📆Festius
🕚10 a 13h

📷Àlex Tena

#Estiu  #NousHoraris  #Horaris  #Juny  #MuseuCatedralSeudUrgell
Bon dia☀️

Avui desperta amb art amb aquest detall de la Catedral.

📷 @ked3012

#DespertaAmbArt  #Catedral  #Cara  #MuseuCatedralSeudUrgell
Aquest dissabte és el Dia Internacional dels Museus i nosaltres et volem convidar a les 11h a una visita guiada gratuïta per a conèixer el Conjunt Catedralici.

#DIM2024  #DiaInternacionaldelsMuseus  #Museu #MuseuCatedralSeudUrgell