Dia Internacional dels Museus 2024

17.05.2024

En el marc del Dia Internacional dels Museus (DIM), el museu ofereix una visita guiada per conèixer el conjunt catedralici. Es tracta d’una visita guiada gratuïta on el visitant pot conèixer la història de la Catedral des dels inicis al segle XII fins a l’actualitat. Descobrint tots els canvis que ha viscut al llarg d’aquests 900 anys.

Durant la visita també es visita l’església de Sant Miquel del segle XI, considerada l’església més antiga que es conserva a la Seu d’Urgell i el claustre romànic.

La visita té lloc el dissabte 18 de maig a les 11h i comença a l’entrada del Museu, a la Plaça del Deganat. Per a participar en l’acte s’ha de reservar prèviament trucant al 973 353 242 o enviant un correu electrònic a info@museucatedralseudurgell.org

El lema del Dia Internacional dels Museus d’enguany és “Museus per a l’educació i la investigació”. Per aquest motiu, la Xarxa de Museus de les Terres de Lleida i Aran (XMTLiA) vol reivindicar el paper de la recerca i la investigació en els museus a través de petits vídeos on s’explicaran algunes de les recerques més recents que s’han dut a terme per a conèixer més profundament les col·leccions dels museus.

Una acció que en el cas del Museu Catedral de la Seu d’Urgell té lloc a les Xarxes socials de Facebook, Instagram, X i YouTube del Museu.

Cartell dia internacional dels museus 2024
Veure més notícies